Giriş yapim. Anlayabilmeniz için birazcık geriden alacağım. Teşekkürler.
2017-18 benzer biçimde babam bir iPhone 6 almıştı ve orada bir Apple kimliği oluşturdu. Ortalama bu telefonu 4-5 yıl süresince kullanıp.
Bana verdi. Bende ortalama 2 senedir kullanıyorum. Babamın o süre açmış olduğu Apple kimliği şifresi ve hesap adı hale bende mevut,
Fakat giriş yaptığımda hesap uzun zamandan beri açılmadığı için kilitlenmiş. Hesaba giriş yapma nedenim, içinde ortalama 1.000 fotoğraf var.
Her neyse abi bende giriş yaptım fakat kilidi açabilmek için yalnız iki yol var;
1-***@icloud.com hesabına gelen e-posta ile kaldırmak (erişemiyorum)
2-güvenlik soruları.
Şimdi aslolan mevzuya giriyorum. Bu hesap oluşturulurken güvenlik sorularını giren eleman yanlış bir tuşa basmış ya da değişik bir şey yapmış.
[Apple kimliğini babam MediaMarkta, kendisi pek bu işlerden anlamadığı için orada çalışan görevliyle oluşturmuştu.]
İlk güvenlik sorusu olan doğum tarihini ben gerçek olan zamanı girdiğimde yanlış cevap aliyorum. Bu işlemi üst üste 7-8 kez alınca da 24 saat güvenlik sorularını cevaplama seçeneğini kullanamama banı geliyor. İlk suali aşabilsem diğerlerini bulmam daha kolay olacak. Ben de iPhone 6’nın numpad’ine bakarak elemanın yanlış girmiş olduğu tuşu düşünüp doğum tarihini hayata geçirmeye çalıştım fakat fazlaca zor bir yöntem.
Şimdi size söylemek istediğim şu, Apple ile direkt alan kişi hizmetleri benzer biçimde bir kontakt yapma imkanı var mı? Bundan dolayı internet sayfasındaki “bağlantı” bölümünden yardım alınca bana gene aynı.
Şeyleri soruyor bende bilemiyorum. Ya da bu başıma gelen acayip durumun başka bir halde çözülebilme ihtimali var mıdır? Okuduğunuz için teşekküreler yanıtlarınızı umuyorum.
[Çözümü yoksa dahi ”Çözümü Yok” diye yazsanız bana faydalıdır arkdaşalar en azından diğer yöntemle devam ederim].
Ek bilgiler.
-o telefon çoktan sıfırlanmıştır ve yeni bir kimlik oluşturulmuştur.
-Eski telefondaki fotolar daha evvelinde o kimliğe kaydedilmiştir.